Post by arenfiexoober on Feb 16, 2022 1:48:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ DC Legends: Fight Superheroes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ DC Legends: Fight Superheroes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack av uendelige edelstener ▞▞▞
▞▞▞ DC Legends: Fight Superheroes 2022 version ▞▞▞
A2noe
Fryktelig oppsett. Enkelte karakterer er laget for å være ubeseirelige, noe som gjør spillet ikke morsomt. Du bruker penger for å spille mer, og så fryser den og tar alt du brukte uten refusjon. Prøvde å kontakte kundeservice og de henviser meg til online feilsøking som ikke fungerer. Så slutter de å svare deg som om de ikke bryr seg i det hele tatt du taper penger!!!!!!! SPILL MED EKSTREM FORSIKTIGHET OG IKKE BETAL DISSE MENNESKENES PENGER!
Karakterer overmannes i Heroic, Red Alerts, Campaign Mode. Alliansemodus er latterlig vanskelig å bli med i, ventende forespørsler, inaktive team. Utviklere får deg eller skal jeg si velge hvilke karakterer som er tilgjengelige for å få. Hvorfor ikke legge til flere tegn; Mr. Freeze, The Joker, Harley Quinn fra den animerte serien, Darkseid? Vi trenger et aktivt utviklerteam som ser på anmeldelser. Dette spillet er forsinket for oppdatert innhold. Hvorfor kan vi ikke velge hvilke karakterer vi skal kjøpe?
12/17/ 21 Hvorfor annonseres øl i de daglige gratis perlene. Dette er en familieside. Noen hadde en dårlig hjernefis ved å godkjenne det.
Et av de beste, underholdende spillene jeg har spilt til nå. Normalt spiller jeg et spill, og hvis jeg kjeder meg, avinstallerer jeg det umiddelbart. Men det er 3 år siden jeg begynte å spille dette spillet, og jeg har ikke følt en eneste kjedsomhet og heller ikke lei av dette. Jeg elsker dette mye og forventer å se flere spennende ting i dette spillet.
Nylig oppdatering gjorde spillet uspillbart. Trist å si at det ødela spillet. Denne typen spill, omtrent som filmatiske universer, gjør Marvel det bedre
Moro, men de mange spillkrasjene tar det moro ut av det, spesielt når det er en viktig spillmodus som i utgangspunktet fjerner karakterene dine for dagen hvis du kobler fra for bare en kort stund, f.eks. når du bytter fra WiFi til mobildata eller i T-banen. Flere feil dukker opp, og støtte er i utgangspunktet lite nyttig.
DC Legends: Fight Superheroes Rol Oyunu mxa
Spillet virker en gg i begynnelsen, etter noen timers spilling vil spillet lastes og lastes. Jeg prøvde det i en annen sim og enhet også, men problemet skjer fortsatt, så jeg må avinstallere spillet. Vennligst fiks dette problemet, og da vil spillet fortjene 6/5 stjerner.
Bra spill. må gjøre det lettere å bli med i allianse. Ville ha vurdert høyere, men etter å ha spilt raid-hendelsen endret jeg den. Bare sir til det faktum at jeg brukte 400 energi på å prøve å få raid-sjefer for belønningene, og jeg fikk 1 lvl 1-sjef. Hva en watse. Og da jeg gikk til forumet slettet de nettopp innlegget mitt. DC leverer kundeservice på det beste.
Logget på for første gang på flere måneder, og selv om det er mange nye helter, er det det samme problemet som fikk meg til å slutte å spille, null nytt innhold å snakke om, ingen nye spillmoduser, ingen nye kampanjestadier og ingen måter å aktivt farme på mer enn de mest grunnleggende karakterene, er det lønnsomt å spille, men også kjedelig. Jeg vil anbefale marvel strikeforce over dette kjedelige skallet av et spill.
Spillet er akkurat som jeg håpet det ville være som om det kjører jevnt og jeg kan ikke finne noen feil eller problemer. Jeg skulle bare ønske det var flere karakterer å velge mellom, men i tillegg er spillet morsomt å spille og gir utallige timer med moro for spillere i alle aldre. God jobb dette spillet fortjener 4 stjerner
Jeg byttet til Android fra en iphone. Jeg har bokstavelig talt spilt dette spillet siden lanseringen og har brukt mer penger på det enn jeg vil innrømme. Dette er det eneste spillet av rundt 30 spill og apper som ikke bare ikke vil føre lagringsfremgangen din over, men når du prøver å kontakte support om det, gjør de ingenting mer enn å svare med et forhåndsskrevet halvhjertet svar som stort sett sier "tough luck Sucker" Jeg nekter å betale en cent mer, og det skal du heller ikke.
Dette spillet er ganske bra! De forskjellige spillmodusene er fantastiske, og belønningssystemet er sjenerøst. Hero/Villain Roster er fantastisk! Jeg spilte SW:GOH i årevis, og utviklerne endte opp med å ødelegge spillet med årene. De fokuserte mer på å tjene penger i stedet for å holde det morsomt. Belønningene ble veldig tynne. Men hvis dette spillet forblir slik det er med store belønningsfall og rimelige kjøp i spillet, vil jeg spille dette spillet hver dag, og jeg vil gjerne anbefale det til alle jeg kan.
Ganske bra, men å få nye helter er kostbart..
Er en superhelt kamp er et fint spill
Bra spill for hardcore-fans - ikke et spill for tilfeldig lek
Dette spillet er flott; vil at det skal være lettere å spille uten å måtte bruke dager på å male de samme 2 heroics/betale for å rangere helter. Skulle også gjerne sett mer rotasjon av helter. Kanskje noen dypere kutt? H'El? eller Lantern Superman/Supergirl? Ellers masse moro
Rå bara
Jeg har sluttet å spille dette nå fordi: 1 - Grådige utviklere 2 - Dårlig service når spillet krasjer og tar deg ut av lommen. De bryr seg ikke 3 - Du må betale ellers får du vite hvor 4 - CPU har alltid fordelen 5 - Du bruker måneder/år på å utvikle karakterer, og de blir gjort til søppel etter omarbeid. Listen kan fortsette og fortsette .... Bruk din tid/penger andre steder. Svindel
I PVP låses dødsimmunitet permanent uansett hvor mange svinger den er ment å være på. Gjør det umulig å vinne uansett hvor mye sterkere laget ditt er.
For mange juksefunksjoner 😠😠😠!!! Evner fungerer ikke mange ganger, refresh fungerer ikke, når du begynner å vinne, viser det på en eller annen måte at internettforbindelsen er dårlig og ber om restart som selvfølgelig diskvalifiserer den vinnende kampen. Dere burde skamme dere utviklere. Det burde vært mer rettferdig. Like matchede motstandere bør gis i PvP og alle evnene skal fungere perfekt. De røde varslene skal tilby alle slags heltefragmenter, ikke bare noen spesifikke.
Har fortsatt problemer med appen, jeg liker den veldig godt, den har ikke vært veldig spillbar for øyeblikket, siden noen av oppdragene jeg har prøvd å spille mye av, vil ikke lastes opp og Internettet mitt er tilkoblet, takk mange mennesker vil at dere skal fikse appen den er forferdelig, vennligst lytt til anmeldelsene dine slik at dere kan prøve å forbedre alles opplevelse, det er at den kan ikke spille av denne lenger. Jeg kan ikke gjøre noe med hvis du vil at vi skal spille denne appen har prøvd jeg har dårlig erfaring med dette
Det er greit. - noen 3+ år spiller. Fristen for karakterer er lang. Det kan gjøres, og er mildt sagt givende mens du spiller, men det er en SÅ lang vei. Du får nok gratis edelstener/måned til å få store bunter med karakterskår (det du trenger for å låse opp en karakter fullt ut), men det er knapt nok til å bygge opp en liste. Oppdateringer for spillet? Ikke eksisterende. Nye karakterer legges til/innstilles hver måned, men forvent ikke et godt støttet spill. Det er ikke. Du får god spilling og en massiv liste, men det er det.
DC Legends: Fight Superheroes Rol Oyunu xajp
Morsomt å spille, karakterdesign er fint, men virker generelt ubalansert. Kanskje jeg ikke forstår effektnivåene riktig. Jeg har nivå 20-karakterer, en eller to 2+-stjernekarakterer og jeg blir slått på kapittel 4 mot nivå 11-fiender. Jeg spiller de riktige motkreftene, men taper fortsatt ganske mye. Dette virker tilsiktet og frarådet meg virkelig fra å ville fortsette, siden jeg ser for meg at det bare blir verre herfra og opp.
Finn ut mer om RAID: Shadow Legends-appen. ... Battle your way through a visually-stunning mythical RPG realm with hundreds of Champions from 14 playable
Hvor lenge har dette spillet vært ute? De har ennå ikke gitt oss legendariske hendelser, men de fortsetter å pumpe ut nye karakterer bak kjøp. PvP er fortsatt hvem som har mer penger til å bli topphund. Så mange 1 hit underverk i spillet at PvP (hvis det er det du kaller det) ikke er morsomt. Håpet min 6 måneder borte ville ha brakt noe faktisk nytt historieinnhold, men ingen slik hell
Jeg vil prøve å spille dette, men det fryser bare konstant når jeg "laster ned innhold" når jeg prøver til slike skjermer. Ingen alternativer for fullstendig nedlasting av bakgrunnsdata eller noe så etter minutter med å vente på at skjermen skulle lastes og så innse at den er frosset, slutter jeg bare i frustrasjon. Skam egentlig.
Dette spillet er supermorsomt, noen av karakterene var bare litt mer tilgjengelige, men kanskje de er det, og jeg er uvitende om at jeg bare trenger litt tålmodighet. Likevel liker spillet fortsatt. Jeg skulle bare ønske de var flere spill her enn DC-tegneserier.
Hver gang det er et raid eller oppdatering, kan du ikke spille noen kamper fordi det går sakte eller fryser... Det blir latterlig nå og trenger en fullstendig overhaling... Så vær så snill hvis du kan fikse problemet ASAP. Ville blitt satt stor pris på... Jeg liker spillet og vil fortsette å spille.
Last Ned DC Super Hero Girls Blitz - Siste Versjon 2021.2.0 For Android Av Budge Studios - Bli med Wonder Woman og ... DC Legends: Fight Superheroes APK.
The Archers 2: Стікмен Лучник Аркади bhb
Jeg er en travel person, så når jeg spiller spill må jeg sette ned telefonen mye, så det betyr at skjermen min slår seg av automatisk og jeg liker virkelig ikke å måtte starte spillet på nytt hver gang jeg kommer tilbake til det, det er billig , det er litt latterlig, avinstallerer og gir 2 stjerner
spillet er helt ok pvp er umulig å rangere...bra grafikk og karakterer...når de skal fikse pvp-en dens søppel
Morsomt spill, men for vanskelig å oppgradere karakterer
Spillet har et flott konsept, helvete, flotte helter. Systemet er ødelagt, bare spill PvP og legg merke til hvor mange ganger du ser Azrael, spøkelse og svart blink. Det er game over fra start. Utviklere troller åpenbart oss forbrukere for å se hva de kan slippe unna med. I mellomtiden har sønner av sjeiker og magnater mega max Azrael og diverse andre betalinger for å vinne/oppgradere helter. 1 stjerne boring
Det er veldig gøy, men det tar opp alt for mye plass for et spill som kjører i 5 minutter og slutter å fungere, og du må åpne appen på nytt. Så dum.
Powergirls passive evne "You're dealing with me" hvis powergirl tar skade gir 25% turn meter opp pluss +1 styrke gjør ikke noe jeg ble truffet av 3 forskjellige villians med ikke en eneste styrkeøkning. Men hver gang jeg treffer motstanderens powergirl mottar de bonusen. vennligst se på dette problemet og fiks det. det fortsetter å gi motstanderen min en fordel.
Tapjoy offerwall har ødelagt dette spillet fordi spilløkonomien er ekstremt ubalansert med mindre du er heldig nok til å bo i statene 110k perler hvis du bruker $100US på Olay, men her må jeg betale $100US for å få 25k edelstener... Jeg har sluttet å bruke fordi jeg nekter å spille på en urettferdig bane.
Det står bare å laste inn data, og når det er gjort står det feil og det trenger en datatilkobling, vær så snill å fikse lasteskjermen🙁🙁
«Ute av synkronisering» på innlastingsskjermen...
hver gang de oppdaterer spillet krasjer det faktisk *flere* oftere... spesielt på Android-enheter, altså.
Jeg likte dette spillet til å begynne med, men når du kommer til rundt nivå 50 treffer du en lønnssandstorm. Jeg kan egentlig ikke si vegg fordi det ikke stopper deg helt, men hvis du bestemmer deg for å fortsette vil du sannsynligvis bli blind og rive en god del hud av ansiktet ditt og prøve å komme deg noen vei. Det er fortsatt morsomt av og til, men på det tidspunktet er det mer et nytt tidsdrap enn et spill du kan kaste deg ut i.
Spillet fungerer knapt. Tonnevis av insekter. Du kan gjøre alt, tømme cache, avinstallere, installere på nytt. Ingenting fungerer. Bare full av insekter. Spillet vil ikke engang reinstallere nå heller. Hold deg unna